REKLAMA
Znaleziono 7893 wyników
ElectroMobility Poland pozyskuje prawo do nieruchomości na terenie Jaworznickiego Obszaru Gospodarczego, na którym powstanie fabryka Izeryartykuł
Pokaż artykuł
ElectroMobility Poland pozyskuje prawo do nieruchomości na terenie Jaworznickiego Obszaru Gospodarczego, na którym powstanie fabryka Izery
W wyniku postępowania przetargowego przeprowadzonego przez Katowicką Specjalną Strefę Ekonomiczną (KSSE) oraz Urząd Miasta Jaworzno, spółka ElectroMobility Poland S.A. (EMP) zostanie właścicielem działki o powierzchni 117 ha, zlokalizowanej na terenie Jaworznickiego Obszaru Gospodarczego (JOG). Tym samym spółka realizująca projekt polskiej marki samochodów elektrycznych Izera zostaje pierwszym inwestorem na terenie JOG.
Archicom finalizuje transakcję zakupu nieruchomości w Warszawie. Projekt Towarowa 22 zawiera segment mieszkaniowy, który wybuduje Archicomartykuł
Pokaż artykuł
Archicom finalizuje transakcję zakupu nieruchomości w Warszawie. Projekt Towarowa 22 zawiera segment mieszkaniowy, który wybuduje Archicom
– W dniu 11 października br. sfinalizowaliśmy zakup pierwszej z trzech części nieruchomości inwestycji Towarowa 22 w Warszawie, przeznaczonych pod mieszkania na sprzedaż. Jest to kolejny krok do tego, aby Archicom stał się deweloperem pierwszego wyboru i brał udział w realizacji najbardziej prestiżowych inwestycji w Polsce – mówi Rafał Zboch, Członek Zarządu Archicom S.A., odpowiedzialny za sfinalizowanie transakcji.
Rynek nieruchomości pod podwójną presją. Konsumenci obawiają się wzrostu cen i ograniczenia programu Bezpieczny Kredyt 2%artykuł
Pokaż artykuł
Rynek nieruchomości pod podwójną presją. Konsumenci obawiają się wzrostu cen i ograniczenia programu Bezpieczny Kredyt 2%
Osoby planujące zakup nieruchomości pod koniec roku 2023 znajdują się pod podwójną presją – z jednej strony czują, że od nowego roku wzrosną ceny mieszkań, więc szybko decydują się na zakupy bądź rezerwacje. Z drugiej niepewna jest przyszłość programu Bezpieczny Kredyt 2%, więc podejmowane decyzje w tym zakresie również obciążone są presją czasu.
Centralny Port Komunikacyjny kończy Program Dobrowolnych Nabyć dla właścicieli nieruchomości znajdujących się w obszarze przyszłego lotniskaartykuł
Pokaż artykuł
Centralny Port Komunikacyjny kończy Program Dobrowolnych Nabyć dla właścicieli nieruchomości znajdujących się w obszarze przyszłego lotniska
Program Dobrowolnych Nabyć dla właścicieli nieruchomości znajdujących się w obszarze przyszłego lotniska CPK potrwa do 7 kwietnia. Celem spółki było pozyskanie przynajmniej 2/3 tego terenu w formie właśnie takich transakcji. Dzięki szybkiemu tempu wykupów pułap ten zostanie jednak osiągnięty znacząco przed czasem. Wkrótce analogiczny program ruszy dla obszaru okołolotniskowego.
4-dniowy tydzień pracy. Jak rozwój technologii i nowe modele pracy zmienią rynek nieruchomości komercyjnych? [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
4-dniowy tydzień pracy. Jak rozwój technologii i nowe modele pracy zmienią rynek nieruchomości komercyjnych? [RAPORT]
Eksperci BNP Paribas Real Estate Poland, Hays Poland i kancelarii Gide w swoim raporcie „4-dniowy tydzień pracy” przypatrują się, jak na przestrzeni ostatnich lat zmieniły się społeczne oczekiwania co do tego, na jakich zasadach chcemy realizować się zawodowo. Dyskusja o 4-dniowym tygodniu pracy przybiera na sile. I chociaż w Polsce wciąż wydaje się to pieśnią przyszłości, ostatnie lata pokazują, jak szybko zmieniają się trendy na rynku pracy. Eksperci przewidują, że również sztuczna inteligencja znacząco wpłynie na miejsca naszego zatrudnienia. Debata o nowych strategiach zatrudnienia i potrzebach pracowników, jak również gwałtowny rozwój technologii, pokazują, że rozwój rynku nieruchomości, będzie musiał być dostosowany do tych tendencji.
W Krakowie trwa budowa hali serwisowej Kolei Małopolskich [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
W Krakowie trwa budowa hali serwisowej Kolei Małopolskich [ZDJĘCIA]
W Krakowie, w dzielnicy Krowodrza przy ul. Składowej trwa budowa hali serwisowej Koeli Małopolskich. W obiekcie obsługiwane będą pociągi własne i innych przewoźników. Wartość inwestycji wynosi blisko 92,4 mln zł.
GDDKiA wybrała wykonawców S16 pomiędzy Olsztynem i Biskupcemartykuł
Pokaż artykuł
GDDKiA wybrała wykonawców S16 pomiędzy Olsztynem i Biskupcem
W dwóch przetargach na projekt i budowę blisko 30 km drogi ekspresowej wpłynęło łącznie szesnaście ofert. W postępowaniu dla odcinka Olsztyn Wschód – Barczewo GDDKiA wybrała firmę Budimex z ceną 507,4 mln zł, a dla odcinka Barczewo – Biskupiec firmę PORR z ceną 457 mln zł.
Podpisano umowę na projekt i budowę kolejnego odcinka drogi ekspresowej S12artykuł
Pokaż artykuł
Podpisano umowę na projekt i budowę kolejnego odcinka drogi ekspresowej S12
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad (GDDKiA) podpisała umowę na projekt i budowę kolejnego odcinka drogi ekspresowej S12. Chodzi o fragment między granicą województwa łódzkiego i mazowieckiego, a Przysuchą, o długości 14,4 km. To kontynuacja budowy drogi ekspresowej, która docelowo ma połączyć autostradę A1 w okolicach Piotrkowa Trybunalskiego ze wschodnią granicą państwa w Dorohusku.
Budowa obwodnicy podkrakowskiego Zabierzowa rozpoczętaartykuł
Pokaż artykuł
Budowa obwodnicy podkrakowskiego Zabierzowa rozpoczęta
Ruszyły prace związane z budową obwodnicy Zabierzowa w powiecie krakowskim. Na początek - przygotowanie terenu, w tym m.in. rozbiórka budynków i rozpoznanie saperskie, a także przygotowanie dróg technologicznych. Nowa droga powstanie w ciągu drogi krajowej nr 79. Za realizację kontraktu o wartości prawie 676 mln zł odpowiada firma Budimex.
Za 450 mln euro w Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za 450 mln euro w Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
Trwają zaawansowane prace na budowie nowego terminala dla Baltic Hub w Gdańsku [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Trwają zaawansowane prace na budowie nowego terminala dla Baltic Hub w Gdańsku [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
W Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
W Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
W Świnoujściu powstaje terminal instalacyjny morskich farm wiatrowych [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Świnoujściu powstaje terminal instalacyjny morskich farm wiatrowych [FILMY]
W Świnoujściu na terenie przyszłego terminala instalacyjnego do obsługi potrzeb morskiej energetyki wiatrowej w Świnoujściu rozpoczęły się prace czerpalne. Wykonują je holenderskie jednostki tj.: pogłębiarka „Vox Ariane” oraz jednostka wspomagająca „Maas”.
Vastint ukończył II etap wielkiego kompleksu wielofunkcyjnego w Gdyni [FILM+ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Vastint ukończył II etap wielkiego kompleksu wielofunkcyjnego w Gdyni [FILM+ZDJĘCIA]
Vastint ukończył realizację II etapu inwestycji Gdynia Waterfront. Nowoczesny kompleks wielofunkcyjny powstaje w sercu miasta, tuż obok Skweru Kościuszki. Docelowo oferować będzie 75,5 tys. mkw. powierzchni.
Za 450 mln euro w Gdańsku powstaje olbrzymi głębokowodny terminal na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za 450 mln euro w Gdańsku powstaje olbrzymi głębokowodny terminal na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
W Gdańsku za 450 mln euro powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Gdańsku za 450 mln euro powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
W Gdańsku, za 450 mln zł powstaje wielki głębokowodny terminal na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Gdańsku, za 450 mln zł powstaje wielki głębokowodny terminal na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
Za 450 mln euro w Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za 450 mln euro w Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
W Gdańsku za 450 mln euro powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Gdańsku za 450 mln euro powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
REKLAMA